Besök mig gärna på Instagram!

Instagrambilder från Värmland   ett kollage av mina Instagrambilder

Instagram är en trevlig app där man kan dela med sig av det man ser på ett lite enklare och snabbare sätt. Jag försöker upprätthålla någon slags Instagramstandard med namn på växten etc, men ibland är det mer intrycket som jag vill förmedla.

blandade Instagrambilder   Några bilder från juli

Sedan jag skaffade Instagram för ett knappt år sedan har det hunnit bli 212 bilder. Du är varmt välkommen att hälsa på och titta! Man måste ha en inloggning för att kunna titta vilket är gratis att skaffa genom sin smartphone.

Försommarbilder   Några av mina vårbilder

@gronahannah
https://instagram.com/gronahannah/

Hoppas vi ses!

Leave a Reply

